Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 24, 2013
Image Size
2.2 MB
Resolution
1944×2592
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
148
Favourites
12 (who?)
Comments
39

Camera Data

Make
SONY
Model
DSC-S2000
Shutter Speed
1/60 second
Aperture
F/3.1
Focal Length
6 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Jul 19, 2013, 3:30:38 AM
×
Why don't you take some more outdoor pics? by Night-traveller Why don't you take some more outdoor pics? by Night-traveller
A 1/8 scale figure of Konoe Tsuruma from Kono Naka ni Hitori Imouto ga Iru!
Got it from my uncle and aunt to wish me luck with the practical exam for my car drivers license coming wednesday. At first I thought: Was it really necessary? , but later I didn't even care about it anymore.

The picture is taken during a very hot summer weekend with 33 degrees in the backyard of my home. I wanted to take her to the nature and get some nice photo's of her over there, but I didn't had the mood for it.
What the title says: Why don't you take some more outdoor pics? I'm gonna do it more often when the weather is perfect and when I have my own ride.

Photo is especially for :iconkirliavstomo:
Other outdoor pics of my cars and figures will come soon.

Hope you guys like her! :)
Add a Comment:
 
:iconkirliavstomo:
Kirliavstomo Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ze ziet er leuk uit :D
haha geeft toch niet dat je schutting er op staat xD
Erg leuke foto ook :3
Reply
:iconnight-traveller:
Night-traveller Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Zeker :)
nah, je heb gelijk, hij valt bijna niet op XD
Dankje! Heb zelfs nog een van Cecilia in de tuin gemaakt :)
Reply
:iconkirliavstomo:
Kirliavstomo Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
haha nee je ziet het amper ^^
Graag gedaan :3 oeeh leuk, staat tie ook op je site ?
Reply
:iconnight-traveller:
Night-traveller Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nee nog niet, maar zal dat vanavond gelijk ff doen :)
Reply
:iconkirliavstomo:
Kirliavstomo Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
is goed ^^
Reply
:iconroddy1990:
Roddy1990 Featured By Owner Jul 24, 2013
I don't know her, but she's cute, so I approve it :XD: :D


And...33C...


GIMME, GIMME!!! I'm freezing with 15C here!! :iconwhutplz:
Reply
:iconnight-traveller:
Night-traveller Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i1187.photobucket.com/albums/z… Would you say no to her? (I wouldn't :lol: )
Reply
:iconroddy1990:
Roddy1990 Featured By Owner Jul 26, 2013

...:iconimpressedplz: Kawaii brunette with green eyes, delicate skin and big boobs.


Son...one does not simply says "no"!!! :iconallthethingsplz:


Goddamn it...the "AGILF" list keeps growing.

Anime
Girls
I'd
Like to
Fuck


:iconlooolplz:

 

BTW...this franchise isn't much strange to me, I think I started the manga a long time ago, but stopped due to the damn scanlator apparently abandoning the project without notice. :hmm:


Anyway...khongthe.com/wallpapers/anime/…


I think I have more than enough reasons to watch this series...:iconmotherofgustaplz:

Reply
:iconnight-traveller:
Night-traveller Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:icon-nodplz: That's why I like her :iconbreastsplz: :iconallthethingsplz: :iconawwyeahplz: :iconlooolplz: :iconlplz::iconoplz: :iconlplz:

Indeed, no one (except those sad heartless people :lol: ) can refuse that adorable face of her! :icondragonnodplz: :iconlachoirplz:

Damn, I have a list like that too :iconicamespeechlessplz: :iconlooolplz:

I see, the anime series was released at 06-07-2012, but I've heard that they purposly release the manga earlier. Is that true?

:iconicamespeechlessplz: :iconawwyeahplz: :iconfuckyeaplz: :iconallthethingsplz:

Same here, watching pics and wallpapers of it makes me more and MORE curious about it! :XD:
Reply
:iconroddy1990:
Roddy1990 Featured By Owner Jul 27, 2013
:iconfuckyeaplz: :XD:


I guess so...at least that's how it is with most franchises, manga comes first, then anime later. It's also a way for the anime producers to have "material" to work with, so they can follow the manga...instead of following their own path, as the producers of Rosario+Vampire did...:iconfacepalmplz:

I came to know the franchise by the anime. At first I was like "whoa, ecchi, awesome :D"

But after I started watching the manga, I was like "fuck the anime, it's shit! Manga is gazillion times better. :iconmingplz:" :lol:


If I start reading it again, I'm gonna check the scan most updated.
Reply
Add a Comment: